mediere-mures.ro - Laura Almășan
Laura Almășan - Birou de Mediator
Alege medierea pentru liniștea ta
mediere-mures.ro - Laura Almășan
Laura Almășan - Birou de Mediator
- Programări:
- 0365.882.271
0740.375.911 - Program:
- Luni - Vineri: 8.00 - 19.00.
Sambata: 9.00 - 16.00 - Adresa
- Tg-Mures, Cartier Tudor, str. Înfrățirii,
Bloc nr. 10, ap.26, etaj VI, Jud. Mureș.
Sediu secundar: Tg.Mureș, str. Justiției,
nr.10, etaj 1, ap.5, jud.Mureș. - E-mail:
-
office@mediere-mures.ro
almasan@mediere-mures.ro - Prin Hotărârea nr. 1721/ 18.02.2011 Consiliul de Mediere emite decizia de accept pentru înfinațarea Birou de Mediator Laura Almășan, devenind mediator autorizat cu drept de practică, înregistrat în Registrul Formelor de Exercitare a Profesiei în 01.03.2011 la poziția 2169, începând cu data de 04.04.2011.
Important!
PARTAJUL PRIN MEDIERE - AVANTAJE DEOSEBITE! Dupa intrarea in vigoare a OUG 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, incepand din 29.06.2013, in ceea ce priveste taxele de timbru aferente obiectului conflictului, persoanele care au apelat la mediere pentru solutionarea unui litigiu de: partaj,transfer de proprietate sau transferul altui drept real asupra imobilelor sunt scutite de 50% din taxele de timbru care se calculeaza la valoare in conditiile in care se depune direct acordul de mediere pentru a obtine hotararea care sa consfinteasca intelegerea prin mediere (adica in termeni juridici - hotararea de expedient).continuare....
Pentru etapa de informare a părților privind medierea, scopul, efectele si limitele acesteia, se alocă un timp de maxim 15-20 minute, iar pentru această ședință „Biroul de mediator – Laura Almășan” nu percepe onorariu.
AVETI PROBLEME CU BANCA? MEDIEREA - este SOLUTIA!.
O disputa intre un client si o banca se poate rezolva pe cale amiabila daca partile apeleaza la un mediator.Acest tip de conflict in care este implicata o institutie bancara nu trebuie sa ajunga in instanta pentru a primi o solutie.
Cu ajutorul unui profesionist- mediator autorizat, ve-ti permite rezolvarea conflictelor si litigiilor dumneavoastra cu rapiditate prin incheierea unui Acord de Mediere, conform deciziilor partilor si care sunt reciproc avantajoase.
Ce conflicte reclamate pot fi rezolvate prin mediere? Clientii reclama: comisioane nejustificate, dobanzi calculate gresit, informatii incomplete sau neclare, operatiuni neautorizate in conturi , erori in procesarea cardurilor, erori in procesarea tranzactiilor efectuate de clientii prin online banking, fraude bancare, inregistrari nejustificate ca rau platnic, introducerea in contractele de credit a unor clauze abuzive, necomunicarea ratei dobanzii si orice alte conflcite bancare.
Ce reclama banca? Banca reclama: plata repetata cu intarziere de catre clientii debitori a datoriilor banesti ori de alta natura, neplata cu rea credinta de catre clientii debitori a datoriilor banesti sau de alta natura, restabilirea situatiei anterioare declansarii procedurii de insolventa de catre clientii debitori, refuzul platii nejustificate din partea clientilor debitori bancii creditoare a dobanzilor si penalitatilor calculate legal, denigrarea bancii in mass-media de catre clienti, depunerea de reclamatii nejustificate la NPC si BNR in detrimentul bancilor, amenintarea , insultarea sau lovirea de catre clienti a angajatilor bancii.
Solutia pentru dumneavoastra este sa solicitati serviciul unui mediator autorizat!.
In calitate de MEDIATOR-AUTORIZAT la cererea dvs. voi face demersurile necesare pentru a facilita intalnirea dintre dumneavoastra si banca, voi organiza sedintele de mediere in care fiecare dintre voi, partile sa va puteti prezenta deschis problemele, iar ca mediator voi coordona aceste sedinte in asa fel ca dvs. sa aveti sanse reale de a ajunge la o intelegere totala cu privire la conflictul supus medierii.
Bancile sunt mai interesate sa reesaloneze un credit restant in favoarea clientului decat sa ajunga la executarea silita, care nu este o solutie buna pentru nici una dintre parti.
In momentul in care se ajunge la o intelegere intre parti, am sa redactez ACORDUL DE MEDIERE care va fi un ACT ADITIONAL la contractul pe care il aveti dumneavoastra cu banca, fara a mai fi nevoie de interventia unui notar.
Pentru orice alte informatii, ma puteti contacta la nr. de telefon: 0740375911 sau 0365.882.271.
Laura Almășan - Birou de Mediator